26 stycznia 2013

LADY LUCK I NEED YOU NOW


Słyszeliście kiedyś o chromoterapii? To metoda, która leczy kolorami. Szczególne znaczenie ma właśnie w okresie jesienno-zimowym. 
To jakimi otaczamy się kolorami, ma na nas bardzo duży wpływ. Na przykład kolor zielony wycisza i uspokaja -(Czy podświadomie w chwilach stresu nie wybieracie się na spacer do parku, albo lasu?). Kolor biały przynosi spokój, poprawia samopoczucie, odbija negatywne emocje, ale w nadmiarze może sprawiać wrażenie chłodu. Brązowy, często powoduje smutek, wiąże się ze skłonnością do skrywania emocji. 

Bardzo istotne w tej metodzie jest, aby znaleźć swój złoty środek, tzn. poddać się własnej intuicji i zachować równowagę duchową miedzy kolorami. Niestety, nie każdy z nas może być na co dzień kolorowym ptakiem, niczym Macademian :)


W mojej dzisiejszej propozycji  przede wszystkim biel i prostota. To właśnie monochromatyczne wzory, paski, czerń i biel odniosą sukces wiosną 2013. Sukienka jest wspaniała, tak miłego materiału nie miałam dotychczas w swojej szafie. Więcej projektów Sylvia&Luka znajdziecie na ich stronie

                                                                                                                       


pics by Mati

sukienka - Sylvia & Luka
torebka - pashion
botki - (allegro) podobne znajdziecie TUTAJ
rajstopy - Conte
« Nowszy post Starszy post »

115 komentarzy

  1. torebeczka jest prześliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. no Cammy, wyglądasz zjawiskowo! sukienka, upięte włosy, biżuteryjna torebka. mam rozumieć, że to Twoja karnawałowa odsłona? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety karnawał upłynie pod znakiem nauki sesyjnej, ale jesli będzie po to na imprezę wybiorę się w takiej odsłonie:))
      pozdrawiam!:*

      Usuń
  3. torebka to prawdziwe dzieło sztuki!

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądasz rewelacyjnie, uwielbiam takie połączenie kolorystyczne, cudna torebka, pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  5. JESTEŚ CUDOWNA! :O Obserwuje i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna sukienka! Nie mogę się napatrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem pod wrażeniem - jak dla mnie rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  8. jejuś ta sukienka jest boska!
    wow wszystko świetnie się ze sobą komponuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam wchodzić na Twojego bloga gdyż wiem, że zawsze będzie coś ciekawego i oryginalnego:) tak też było i teraz - genialny outfit z wielką klasą !!! <3 jesteś cudowna wprost stworzona do bycia modelką :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super blog , świetne stylizacje , zapraszam do siebie mam super blogerską kolekcję ubrań
    http://fashionandstyleforme.blogspot.com/2013/01/autorska-kolekcja-ubran-cz-1.html

    OdpowiedzUsuń
  11. sukieneczka wyglądasz w niej cudnie i ładna kopertówka ćwiekowa

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa sukienka i świetna torebka.

    OdpowiedzUsuń
  13. Niesamowicie wyglądasz ,mega look ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. najlepszy look jaki tutaj widziałam :) Rewelacyjnie wyglądasz, każdy element zasługuje na pochwałę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. the dress is amazing! you look great and I love the clutch!

    OdpowiedzUsuń
  16. Outfit genialny... Prezentuje się jak by ktoś wyciął te zdjęcia z Vouge'a *Q*
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna stylizacja... No i te paznokcie w połączeniu z torebką na zdjęciu, cudo :)
    A co oznacza rudy kolor? :P

    OdpowiedzUsuń
  18. jak dla mnie, całość to strzał w 10tkę!

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie mam słów co do tej stylizacji,kochana!przeszłaś samą siebie!wyglądasz pięknie!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. boska sukienka !!!

    chcę taką !
    wyglądasz zjawiskowo !
    biel ma coś w sobie..

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  21. hmm...dziwna...a jednoczesnie bardzo ciekawa i nietypowa...oczu nie mozna oderwac:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Sukienka jest minimalistyczna i piekna przez ta prostote.Milo zobaczyc, iz sa dziewcyzny, ktore potrafia zlozyc wspanialy outfit z kilku prostych elementow.

    OdpowiedzUsuń
  23. ta sukienka jest piekna!!! niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
  24. dziękuję! Wyglądasz obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  25. napisałam taki ładny komentarz i mi nie wczytało z tego co widzę :( no nic, to powtórzę - wyglądasz przepięknie! Jak pisałam na MP nie poznałam Cię ale czy to nie o to właśnie w tej całej modzie chodzi? Ja jedynie dodałabym Ci jakieś "wcięcie" bo masz świetną figurę a ta sukienka tego nie podkreśla. Ale to jedynie taki maleńki szczegół bo całość jest na prawdę zachwycająca :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu Kochana dziekuje:* całuje i miłego wieczoru:)

      Usuń
  26. Rewelacja! Torebka cudowna! Jeśli chodzi o sukienkę to rzeczywiście bardzo awangardowa! Do twarzy Ci w monochromie ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. wyglądasz zjawiskowo!
    torebka jest świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow, a Ty wyglądasz...niesamowicie! Perfekcja:) Kochana, jak będzie kolejne spotkanie to daj mi proszę znać. Ja zawsze dowiaduję się przypadkowo i po czasie:(

    OdpowiedzUsuń
  29. zakochałam się w tej torebeczce :) pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jestem pod ogromnym wrażeniem, biel konrastująca z czernią to dokładnie to co ostatnio lbię najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  31. wyglądasz prze uroczo!!!! genialny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  32. jaki piękny manicure! a torba zjawiskowa :)

    OdpowiedzUsuń
  33. gwiazda....brak słów kochana,dawno nie widziałam tak pięknej stylizacji:)

    OdpowiedzUsuń
  34. wszystko tutaj gra ze sobą idealnie, świetna stylizacja! Podoba mi się Twój blog, ciekawy post, cieszę się, że do Ciebie trafiłam. Będę wpadać, obserwuję i w wolnej chwili zapraszam do odwiedzin ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo mi sie podoba!Torebka jest cudowna!<3

    OdpowiedzUsuń
  36. Wyglądasz cudnie ! : *
    Jedziesz na Warsaw Fashion Weekend w kwietniu ?? :D

    OdpowiedzUsuń
  37. oj tak kolory zdecydowanie pomagają mi przetrwać zimę i szaro - burą aurę za oknem :)...świetna sylwetka i genialne paznokcie - świetny akcent ♥

    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Patrycja, stylblog.pl27 stycznia 2013 11:41

    Cammy jak zawsze trendy: biało czarno i z klasą. Trochę look w stylu Balmain. Pięknie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie wkradły się tutaj monochromatyczne wzory, trochę jak z pokazu Balmain:)
      dziekuje!:)

      Usuń
  39. lubie brazowy :) to ogolnie moze miec troche racji.. :) a ogolnie, to swietny blog :) wpadnij do mnie i obserwuj, jesli blog Ci sie spodoba :*

    OdpowiedzUsuń
  40. Pierwszy raz słyszę o chromoterapii, jednak uważam że to dobry sposób :)
    Świetnie wyglądasz, klasyczny styl zachowany. Całość wygląda idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetna kopertówka!
    A co do chromoterapii to pierwszy raz o tym słyszę i muszę bardziej wgłębić się w ten temat ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. bardzo podoba mi się krój sukienki! Przepiękna kolorystyka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Stylowo i bardzo elegancko. Piękne przełamanie niebieskim kolorem :)

    OdpowiedzUsuń
  44. nie słyszałam...ale nieświadomie używam takiej terapii:D
    a Twój zestaw jest zachwycający!!! wyjątkowo niebanalna sukienka.. cała stylizacja jest ponadczasowa!!!

    OdpowiedzUsuń
  45. Sukienka jest świetna :)

    Pozdrawiam,
    streetofjellies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Rewelacyjnie wyglądasz! Uwielbiam połączenie bieli i czerni. Sukienka (chociaż nietypowa i może mało kobieca) jest świetna, do tego torebka marzenie. Zachwycasz mnie.

    OdpowiedzUsuń
  47. Też właśnie czekam na paczkę od Sylvii! Ale zamówiłam coś zupełnie innego. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  48. ja właściwie lubię wszystkie kolory, ale jakoś najlepiej wlaśnie czuję się w czerni i bieli :) Pieknie wyglądasz! bardzo ciekawie prezentuje się pierścień :) haha, równiez przesyłam pozdrowienia z Krakowa ;*

    OdpowiedzUsuń
  49. Widzę, że Tobie też dobrze w czerwonej szmince <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  50. łał ! nie wiem co powiedzieć, tak wspaniale wyglądasz. Dziękuję jednak moje włosy takie piękne nie są, znów zaczynam o nie solidnie dbac ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Cammy to jest stylówka wszechczasów :) jedno wielkie łał :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Łał... sukienka jest niesamowita! ;))
    Piękniejszej ostatnio nie widziałam;)
    Pozdrawiam gorąco

    Obserwuje oraz zapraszam: http://www.myfashioonstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. wszystko perfekcyjnie, nawet ta fryzura dopasowana! <3 dla mnie bomba. a z kolorami to się zgadzam - mogą wprawić w dobry nastrój, albo odzwierciedlać nasz aktualny stan. też kiedyś o tym pisałam :-))

    OdpowiedzUsuń
  54. <3 cudna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  55. kochana, jak zawsze wspaniały post i zdjecia.
    Sukienka mega oryginalna i we wspanialych kolorach.jestem zachwycona jak zawsze
    ♥♥ pozdrawiam kochana:* OLA

    OdpowiedzUsuń
  56. wszystko piękne, torebka, sukienka paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  57. jestem pierwszy raz i juz Cie lubie, swietne kompozycyjnie stylizacje z zaskakujacymi elementami. Nietuzinkowa, tak Cie wlasnie zapamietam:)

    Pozdrawiam,
    Mila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że tak mogę działać na odbiorców czyt.kochanych czytelników:)
      Zapraszam częsciej! pozdrawiam Cię:*

      Usuń
  58. Gorgeous dress!!!!! You look stunning!!!! Love that purse and your nails look sooo pretty!!!

    OdpowiedzUsuń
  59. me encantan el clutch y los botines :D

    OdpowiedzUsuń
  60. Boska torebka, kocham biel laczona z szarosciami i czernia

    OdpowiedzUsuń
  61. po prostu obłędnie wyglądasz Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  62. Oniemiałam! Cudowny set!
    Obserwuję!!!

    OdpowiedzUsuń
  63. Genialnie kochana wyglądasz !! ;)

    OdpowiedzUsuń
  64. tak dobrego zestawu dawno nie widzialam ... !

    OdpowiedzUsuń
  65. Najbardziej urzekły mnie te genialne paznokcie (bo u siebie nienawidzę pomalowanych paznokci; moim zdaniem mi to nie pasuje) oraz buty. Właśnie ją u mnie na liście must have, więc je ubóstwiam :)
    Pozdrawiam cieplutko,
    Ola | www.fessonn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Wyglądasz prześlicznie!Sukienka Boska!:)

    OdpowiedzUsuń
  67. ta tunika kojarzy mi się z lekarskim fartuchem hihi.. ale to nie znaczy że nie jest cudowna. jest "inna" a takie rzeczy to ja po prostu uwielbiam! wyglądasz bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha sama też miałam takie skojarzenie, ale oryginalność zwyciężyła, dlatego jest moja:))

      Usuń
  68. Torebeczka robi wrażenie!

    P.S.
    Śliczne i proste upięcie włosów ;-)

    OdpowiedzUsuń
  69. pięknie masz spięte włosy:) torebka jest zachwycająca:)

    OdpowiedzUsuń
  70. Bardzo oryginalny,ale piękny zestaw :)
    Świetny blog!
    Pozdrawiam (i zapraszam),
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  71. To jest to ! Bez zbędnych komentarzy i uwag , wszystko dopracowane w najmniejszym szczególe ! Brawo !

    OdpowiedzUsuń
  72. Przepiękna torebka;) Świetnie ci w biel;)

    OdpowiedzUsuń
  73. Och. Cudny zestaw! Rewelacyjnie wyglądasz :))

    A fryzura mnie zmotywowała do dalszego zapuszczania ;)

    OdpowiedzUsuń
  74. wooooow awesome outfit! i love the cluch !!!
    maybe we follow each other!?
    let me know :)

    www.yuliekendra.com

    OdpowiedzUsuń
  75. wyglądasz niesamowicie!
    minimalistyczna stylowo sukienka wygląda idealnie w zestawieniu z torebką :)
    paznokcie świetne! jaki to lakier?

    OdpowiedzUsuń
  76. taką elegancką białą sukienkę z chęcią bym przygarnęła!

    OdpowiedzUsuń
  77. Wyglądasz niesamowicie, elegancko, z klasą ale z nutką szaleństwa. Strasznie mi się podobają te zdjęcia! Wracaj do zdrowia jak najszybciej:)

    OdpowiedzUsuń
  78. kocham białe sukienki, wyglądasz prześlicznie.

    OdpowiedzUsuń
  79. cudowna stylizacja, pięknie wyglądasz! bardzo ciekawy blog:)
    zapraszam do siebie;)) http://vanguarddeer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  80. rewelacja! obłędnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Super stylizacje.. ja także prowadzę bloga ale na temat pielęgnacji włosów i kosmetyków avon..zapraszam do siebie..http://klucz-do-duszy-kobiety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  82. Tak sobie dzisiaj przeglądam cały Twój blog i chociaż mamy w tym roku pechową 13 to zdecydowanie Twój czas. Genialny zestaw.

    OdpowiedzUsuń

Instagram